wtorek, 10 maja 2016

Dogtrekking

28 maja w moim miasteczku Sanoku odbędzie się Puchar Polski w dogtrekkingu organizowanym przez www.dogtrekking.com.pl (na stronce więcej szczegółów) . Jako że od dawna marze o tym aby wziąć udział w takiej imprezie, a teraz mam blisko to nie mogę tego pominąć. Na początek chcę wziąć udział na trasie mini 15 km bo wiem, że to dam radę przejść choć myślę, że 25 km też bym pokonała, ale jako że ostatnio zaczęłam mieć problemy z sercem muszę na razie odpuścić i pozostaje mi trasa mini, a szkoda.
Tak czy siak nie ma co narzekać w końcu to mój pierwszy raz, przynajmniej zobaczę jak to wszystko wygląda i jak będzie zachowywał się mój pies w towarzystwie tylu innych czworonogów.
Sanok jest na prawdę pięknym miasteczkiem, gdziekolwiek się nie obejrzymy widzimy zieleń.
Mamy tu San i dookoła lasy, czuć klimat Bieszczad, które kocham :)

Zapraszam wszystkich do Sanoka na tą psią imprezę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz